EEN COMMUNICATIEBUREAU MAAKT MEER DAN
ALLEEN EEN PLAN

We zijn al vele jaren actief als communicatiebureau in Eindhoven en omgeving. Maar heel eerlijk? Tot nog niet zo heel lang geleden deden we iets niet goed. We hielpen onze opdrachtgever aan een visueel concept, wij blij, zij blij, maar een half jaartje later zagen we het verval al. Je moet blijven werken aan een communicatieplan, en een visueel concept moet bewaakt worden. Een goed communicatiebureau helpt je daarbij. We zorgen samen met onze opdrachtgever dat de marketing en communicatie brengt wat het moet brengen en dat het geen geld kost maar oplevert. Zoals je dat mag verwachten van een “Awesome” communicatiebureau uit Eindhoven.

EEN COMMUNICATIEBUREAU MAAKT MEER DAN ALLEEN EEN PLAN

We zijn al vele jaren actief als communicatiebureau in Eindhoven en omgeving. Maar heel eerlijk? Tot nog niet zo heel lang geleden deden we iets niet goed. We hielpen onze opdrachtgever aan een visueel concept, wij blij, zij blij, maar een half jaartje later zagen we het verval al. Je moet blijven werken aan een communicatieplan, en een visueel concept moet bewaakt worden. Een goed communicatiebureau helpt je daarbij. We zorgen samen met onze opdrachtgever dat de marketing en communicatie brengt wat het moet brengen en dat het geen geld kost maar oplevert. Zoals je dat mag verwachten van een “Awesome” communicatiebureau uit Eindhoven.

MARKETING MET BALLEN!

Awesome & Sparkles werkt vanuit de kern. Vergelijk het met het met een toverbal. De kern is de identiteit van je bedrijf. Het stukje van je bedrijf dat het uniek maakt, de toegevoegde waarde die je met je bedrijf te bieden hebt en de reden waarom je doelgroep voor jouw bedrijf kiest. Daaromheen zit het netwerk. Dit is de groep die je bedrijf al kent en mogelijk aanbeveelt met ‘mond tot mond’ reclame, de belangrijkste vorm van reclame voor elk bedrijf. De derde laag is de website. Hier kunnen de mensen uit de tweede laag informatie vinden, contact op nemen en misschien zelfs wel kopen. Is dit al voldoende voor jou? Dat kan en is natuurlijk super fijn. Niets meer doen dan, en volhouden! Wil je wel een volgende stap maken en een grotere groep bereiken dan je netwerk? Dan gaan we door naar de vierde laag. Socialmedia en SEO, de “gratis” vormen van online marketing. Hiermee kan je bereik structureel met stapjes groeien waardoor je positie steeds sterker wordt. Om deze vierde laag een boost te geven gaan we naar laag vijf. Online adverteren en alle andere vormen van betaalde marketing om je bereik explosief te laten groeien. Awesome & Sparkles helpt je met elke laag. Hoe groot zijn jouw marketingballen?

MARKETING MET BALLEN!

Awesome & Sparkles werkt vanuit de kern. Vergelijk het met het met een toverbal. De kern is de identiteit van je bedrijf. Het stukje van je bedrijf dat het uniek maakt, de toegevoegde waarde die je met je bedrijf te bieden hebt en de reden waarom je doelgroep voor jouw bedrijf kiest. Daaromheen zit het netwerk. Dit is de groep die je bedrijf al kent en mogelijk aanbeveelt met ‘mond tot mond’ reclame, de belangrijkste vorm van reclame voor elk bedrijf. De derde laag is de website. Hier kunnen de mensen uit de tweede laag informatie vinden, contact op nemen en misschien zelfs wel kopen. Is dit al voldoende voor jou? Dat kan en is natuurlijk super fijn. Niets meer doen dan, en volhouden! Wil je wel een volgende stap maken en een grotere groep bereiken dan je netwerk? Dan gaan we door naar de vierde laag. Socialmedia en SEO, de “gratis” vormen van online marketing. Hiermee kan je bereik structureel met stapjes groeien waardoor je positie steeds sterker wordt. Om deze vierde laag een boost te geven gaan we naar laag vijf. Online adverteren en alle andere vormen van betaalde marketing om je bereik explosief te laten groeien. Awesome & Sparkles helpt je met elke laag. Hoe groot zijn jouw marketingballen?

DE UNICORN ONDER
DE ONLINE MARKETEERS

Het aanbod van online marketeers is de laatste jaren nogal gegroeid, en dan drukken we het nog zacht uit. Toch zitten er grote verschillen tussen al deze bedrijven en moet je vooral kiezen voor de partij die bij jouw bedrijf past. Wat maak Awesome & Sparkles anders en voor wie is dat bedoelt. Door onze liefde voor branding hebben we ervoor gekozen ons te specialiseren in een lange Customer Journey. Daarom bestaat onze klantenkring voornamelijk uit bedrijven die een product of dienst leveren die je niet aankoopt over 1 nacht ijs. Je kunt bijvoorbeeld vandaag je droomtuin tegen komen maar nog wel op een appartement wonen. Dan kan het nog wel eens een paar jaar gaan duren voordat die tuin er komt. Als hovenier kun je dus vandaag een tuin verkopen die je pas over 3 jaar aanlegt. Als je maar in beeld blijft.

VOOR WIE ZIJN ONZE DIENSTEN:

  • 95% van onze klanten valt onder het MKB.
  • 60% van onze klanten levert een dienst en 40% maakt en/of verkoopt een product.
  • Al onze klanten komen kennis en/of handjes te kort als het om online marketing gaat.
  • Al onze klanten willen kwaliteit en creativiteit.
  • Al onze klanten hebben ambitie en willen vooruit.

DE UNICORN ONDER
DE ONLINE MARKETEERS

Het aanbod van online marketeers is de laatste jaren nogal gegroeid, en dan drukken we het nog zacht uit. Toch zitten er grote verschillen tussen al deze bedrijven en moet je vooral kiezen voor de partij die bij jouw bedrijf past. Wat maak Awesome & Sparkles anders en voor wie is dat bedoelt. Door onze liefde voor branding hebben we ervoor gekozen ons te specialiseren in een lange Customer Journey. Daarom bestaat onze klantenkring voornamelijk uit bedrijven die een product of dienst leveren die je niet aankoopt over 1 nacht ijs. Je kunt bijvoorbeeld vandaag je droomtuin tegen komen maar nog wel op een appartement wonen. Dan kan het nog wel eens een paar jaar gaan duren voordat die tuin er komt. Als hovenier kun je dus vandaag een tuin verkopen die je pas over 3 jaar aanlegt. Als je maar in beeld blijft.

VOOR WIE ZIJN ONZE DIENSTEN:

  • 95% van onze klanten valt onder het MKB.
  • 60% van onze klanten levert een dienst en 40% maakt en/of verkoopt een product.
  • Al onze klanten komen kennis en/of handjes te kort als het om online marketing gaat.
  • Al onze klanten willen kwaliteit en creativiteit.
  • Al onze klanten hebben ambitie en willen vooruit.

Verschillende diensten en producten, altijd met kwaliteit en creativiteit

KUNNEN WIJ JE ERGENS MEE HELPEN?
TEST HET HIER!

Wij houden van een eerlijk advies en zijn graag van toegevoegde waarde. Stel jezelf de volgende vragen en bepaal of wij voor jouw van toegevoegde waarde kunnen zijn.

1 minuutje nadenken

janee
Ik ben blij met mijn huidige website en hoef geen nieuwe.
janee
Ik verzin en maak mijn eigen socialmedia content en daar ben ik tevreden mee.
janee
Mijn website wordt goed genoeg gevonden. Ik heb geen hulp nodig met SEO.
janee
Ik heb geen behoeft aan online adverteren, mijn bereik is groot genoeg.
janee
Ik heb tijd en zin om mijn socialmedia zelf bij te houden.
janee
Ik ben blij met mijn huisstijl en daar kan ik nog jaren mee vooruit.
Ik heb overal een ‘Ja’ ingevuld.
Ik heb 1 of meerdere keren ‘Nee’ ingevuld.

Verschillende diensten en producten, altijd met kwaliteit en creativiteit

KUNNEN WIJ JE ERGENS MEE HELPEN? TEST HET HIER!

Wij houden van een eerlijk advies en zijn graag van toegevoegde waarde. Stel jezelf de volgende vragen en bepaal of wij voor jouw van toegevoegde waarde kunnen zijn.

1 minuutje nadenken

janee
Ik ben blij met mijn huidige website en hoef geen nieuwe.
janee
Ik verzin en maak mijn eigen socialmedia content en daar ben ik tevreden mee.
janee
Mijn website wordt goed genoeg gevonden. Ik heb geen hulp nodig met SEO.
janee
Ik heb geen behoeft aan online adverteren, mijn bereik is groot genoeg.
janee
Ik heb tijd en zin om mijn socialmedia zelf bij te houden.
janee
Ik ben blij met mijn huisstijl en daar kan ik nog jaren mee vooruit.
Ik heb overal een ‘Ja’ ingevuld.
Ik heb 1 of meerdere keren ‘Nee’ ingevuld.

SCAN

Wil je een goed communicatieadvies en bruikbare tips ontvangen over hoe je zoveel mogelijk uit je communicatie kunt halen? Welke boodschappen je nu onbewust communiceert en hoe je kunt inspelen op de lopende veranderingen en de toekomst? Laat ons mee kijken en denken en ontvang direct een inzichtelijk advies.

SCAN

Wil je een goed communicatieadvies en bruikbare tips ontvangen over hoe je zoveel mogelijk uit je communicatie kunt halen? Welke boodschappen je nu onbewust communiceert en hoe je kunt inspelen op de lopende veranderingen en de toekomst? Laat ons mee kijken en denken en ontvang direct een inzichtelijk advies.

VOLG ONS OP LINKEDIN WE DELEN ONZE KENNIS GRAAG MET JE

volg ons

VOLG ONS OP LINKEDIN WE DELEN ONZE KENNIS GRAAG MET JE

volg ons