EEN ZUIVERE BOODSCHAP

Volgens de grafologie kun je aan je handschrift veel aflezen. Het zegt iets over je karakter, het geeft een beeld over wie je bent. De grootte van de letters, de ruimte tussen woorden, waar en hoe zet je de puntjes op de i en welke vorm hebben je letters. Het zegt iets over je creativiteit, ben je verlegen, punctueel, geordend en heb je veel fantasie. Waarom hebben dokters vaak zo’n onduidelijk handschrift? En waarom schrijven vrouwen vaak netter dan mannen? Laatst waren we bij een supermarkt. We stonden op zo’n informatiebord te kijken waar “van alles” op wordt aangeboden. Dat doen we bijna elke week omdat we nog steeds niet weten of poetsen nu wel mee valt, of dat we toch voor die huishoudelijke hulp gaan. Er hingen 2 briefjes met: “Huishoudelijk werk gezocht”. Wat meteen opviel is dat één briefje prachtig geschreven was. Recht, alle letters dezelfde grootte, mooi rond. Het ander was precies het tegenovergestelde. Een bende! Tja, als we iemand zoeken die moet zorgen dat ons huis schoon en netjes is, dan is de keuze dus snel gemaakt. Wie schreef het eerste briefje, en wie het tweede? En is daar bewust over nagedacht? Dezelfde boodschap, maar toch totaal anders. Zo zie je maar….. visuele communicatie is overal.

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

EEN ZUIVERE BOODSCHAP

Volgens de grafologie kun je aan je handschrift veel aflezen. Het zegt iets over je karakter, het geeft een beeld over wie je bent. De grootte van de letters, de ruimte tussen woorden, waar en hoe zet je de puntjes op de i en welke vorm hebben je letters. Het zegt iets over je creativiteit, ben je verlegen, punctueel, geordend en heb je veel fantasie. Waarom hebben dokters vaak zo’n onduidelijk handschrift? En waarom schrijven vrouwen vaak netter dan mannen? Laatst waren we bij een supermarkt. We stonden op zo’n informatiebord te kijken waar “van alles” op wordt aangeboden. Dat doen we bijna elke week omdat we nog steeds niet weten of poetsen nu wel mee valt, of dat we toch voor die huishoudelijke hulp gaan. Er hingen 2 briefjes met: “Huishoudelijk werk gezocht”. Wat meteen opviel is dat één briefje prachtig geschreven was. Recht, alle letters dezelfde grootte, mooi rond. Het ander was precies het tegenovergestelde. Een bende! Tja, als we iemand zoeken die moet zorgen dat ons huis schoon en netjes is, dan is de keuze dus snel gemaakt. Wie schreef het eerste briefje, en wie het tweede? En is daar bewust over nagedacht? Dezelfde boodschap, maar toch totaal anders. Zo zie je maar….. visuele communicatie is overal.

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

EEN ZUIVERE BOODSCHAP

Volgens de grafologie kun je aan je handschrift veel aflezen. Het zegt iets over je karakter, het geeft een beeld over wie je bent. De grootte van de letters, de ruimte tussen woorden, waar en hoe zet je de puntjes op de i en welke vorm hebben je letters. Het zegt iets over je creativiteit, ben je verlegen, punctueel, geordend en heb je veel fantasie. Waarom hebben dokters vaak zo’n onduidelijk handschrift? En waarom schrijven vrouwen vaak netter dan mannen? Laatst waren we bij een supermarkt. We stonden op zo’n informatiebord te kijken waar “van alles” op wordt aangeboden. Dat doen we bijna elke week omdat we nog steeds niet weten of poetsen nu wel mee valt, of dat we toch voor die huishoudelijke hulp gaan. Er hingen 2 briefjes met: “Huishoudelijk werk gezocht”. Wat meteen opviel is dat één briefje prachtig geschreven was. Recht, alle letters dezelfde grootte, mooi rond. Het ander was precies het tegenovergestelde. Een bende! Tja, als we iemand zoeken die moet zorgen dat ons huis schoon en netjes is, dan is de keuze dus snel gemaakt. Wie schreef het eerste briefje, en wie het tweede? En is daar bewust over nagedacht? Dezelfde boodschap, maar toch totaal anders. Zo zie je maar….. visuele communicatie is overal.

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

COMMUNICATIEADVIES

Wil je een goed communicatieadvies en bruikbare tips ontvangen over hoe je zoveel mogelijk uit je communicatie kunt halen? Welke boodschappen je nu onbewust communiceert en hoe je kunt inspelen op de lopende veranderingen en de toekomst? Laat ons mee kijken en denken en ontvang direct een inzichtelijk advies.

COMMUNICATIEADVIES

Wil je een goed communicatieadvies en bruikbare tips ontvangen over hoe je zoveel mogelijk uit je communicatie kunt halen? Welke boodschappen je nu onbewust communiceert en hoe je kunt inspelen op de lopende veranderingen en de toekomst? Laat ons mee kijken en denken tijdens een communicatieadvies en ontvang direct een inzichtelijk advies.

WE MAKE YOUR
BUSINESS
LOOK AWESOME

WE MAKE YOUR
BUSINESS
LOOK AWESOME