KIJK IK BEN SCHATTIG!

Onderweg naar een relatie, belden we even om te zeggen dat we iets vroeger waren. Geen probleem was het antwoord. Nu ze ons toch aan de telefoon hadden, rare vraag misschien, maar zouden jullie toevallig een kitten willen hebben? Wat…? Een kitten? Waar heb je het over? Nu had onze relatie onder een auto op het parkeerterrein, midden op een industrieterrein, een kitten gevonden van zo’n 6 weken oud. Ze hadden contact met de dierenambulance gehad maar die kon er niets mee, “het asiel zit al zo vol”. “Zet hem maar gewoon weer op straat” was het antwoord. Een kitten van 6 weken op een industrieterrein? Dat gaat zo’n beestje toch niet redden?! Maar ja een kitten… “Wacht maar even” zeiden we, “we willen hem wel even zien”. Op dat moment waren we nog rationeel, een kitten wordt een kat, kost geld, verhaart etc. Genoeg redenen om het niet te doen. Maar “even zien” schakelt het rationele van een dierenvriend helemaal uit. Wat een schatje… ahh, die kunnen we toch niet dood laten gaan! Waarom zien kittens, puppy’s en alles wat klein en jong is er toch zo lief en schattig uit?  Heeft dat een bedoeling? Toeval of niet: Wij hebben er dus een lief klein beestje bij!

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

KIJK IK BEN SCHATTIG!

Onderweg naar een relatie, belden we even om te zeggen dat we iets vroeger waren. Geen probleem was het antwoord. Nu ze ons toch aan de telefoon hadden, rare vraag misschien, maar zouden jullie toevallig een kitten willen hebben? Wat…? Een kitten? Waar heb je het over? Nu had onze relatie onder een auto op het parkeerterrein, midden op een industrieterrein, een kitten gevonden van zo’n 6 weken oud. Ze hadden contact met de dierenambulance gehad maar die kon er niets mee, “het asiel zit al zo vol”. “Zet hem maar gewoon weer op straat” was het antwoord. Een kitten van 6 weken op een industrieterrein? Dat gaat zo’n beestje toch niet redden?! Maar ja een kitten… “Wacht maar even” zeiden we, “we willen hem wel even zien”. Op dat moment waren we nog rationeel, een kitten wordt een kat, kost geld, verhaart etc. Genoeg redenen om het niet te doen. Maar “even zien” schakelt het rationele van een dierenvriend helemaal uit. Wat een schatje… ahh, die kunnen we toch niet dood laten gaan! Waarom zien kittens, puppy’s en alles wat klein en jong is er toch zo lief en schattig uit?  Heeft dat een bedoeling? Toeval of niet: Wij hebben er dus een lief klein beestje bij!

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

KIJK IK BEN SCHATTIG!

Onderweg naar een relatie, belden we even om te zeggen dat we iets vroeger waren. Geen probleem was het antwoord. Nu ze ons toch aan de telefoon hadden, rare vraag misschien, maar zouden jullie toevallig een kitten willen hebben? Wat…? Een kitten? Waar heb je het over? Nu had onze relatie onder een auto op het parkeerterrein, midden op een industrieterrein, een kitten gevonden van zo’n 6 weken oud. Ze hadden contact met de dierenambulance gehad maar die kon er niets mee, “het asiel zit al zo vol”. “Zet hem maar gewoon weer op straat” was het antwoord. Een kitten van 6 weken op een industrieterrein? Dat gaat zo’n beestje toch niet redden?! Maar ja een kitten… “Wacht maar even” zeiden we, “we willen hem wel even zien”. Op dat moment waren we nog rationeel, een kitten wordt een kat, kost geld, verhaart etc. Genoeg redenen om het niet te doen. Maar “even zien” schakelt het rationele van een dierenvriend helemaal uit. Wat een schatje… ahh, die kunnen we toch niet dood laten gaan! Waarom zien kittens, puppy’s en alles wat klein en jong is er toch zo lief en schattig uit?  Heeft dat een bedoeling? Toeval of niet: Wij hebben er dus een lief klein beestje bij!

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

COMMUNICATIEADVIES

Wil je een goed communicatieadvies en bruikbare tips ontvangen over hoe je zoveel mogelijk uit je communicatie kunt halen? Welke boodschappen je nu onbewust communiceert en hoe je kunt inspelen op de lopende veranderingen en de toekomst? Laat ons mee kijken en denken en ontvang direct een inzichtelijk advies.

COMMUNICATIEADVIES

Wil je een goed communicatieadvies en bruikbare tips ontvangen over hoe je zoveel mogelijk uit je communicatie kunt halen? Welke boodschappen je nu onbewust communiceert en hoe je kunt inspelen op de lopende veranderingen en de toekomst? Laat ons mee kijken en denken tijdens een communicatieadvies en ontvang direct een inzichtelijk advies.

WE MAKE YOUR
BUSINESS
LOOK AWESOME

WE MAKE YOUR
BUSINESS
LOOK AWESOME