rebranding

Saho

Saho is een merk die een mix van drankjes biedt in blikjes met een hoog alcoholpercentage en wordt in eerste instantie verkocht in de 24uur's winkels in Frankrijk, met als groei ambitie uitbreiding naar diverse smaken en landen.

Saho richt zich op een doelgroep van mensen tussen de midden twintig en vijftig jaar, die na het werk graag samenkomen voor een drankje. Saho biedt een alternatief voor het zelf mixen van frisdrank met bijvoorbeeld wodka, waardoor het gemakkelijk is om snel en lekker te genieten zonder gedoe.

rebranding

Saho

Saho is een merk die een mix van drankjes biedt in blikjes met een hoog alcoholpercentage en wordt in eerste instantie verkocht in de 24uur's winkels in Frankrijk, met als groei ambitie uitbreiding naar diverse smaken en landen.

Saho richt zich op een doelgroep van mensen tussen de midden twintig en vijftig jaar, die na het werk graag samenkomen voor een drankje. Saho biedt een alternatief voor het zelf mixen van frisdrank met bijvoorbeeld wodka, waardoor het gemakkelijk is om snel en lekker te genieten zonder gedoe.

Buiten, Levendig, Samen

Kernwoorden zijn buiten, samen, levendig. Buiten wordt weerspiegeld in levendige fotografie van mensen in het park, vergezeld van ondersteunende patronen. Levendigheid straalt door lachende mensen die genieten van het moment (je leeft maar één keer). Ook is ons icoon ontworpen om die levendigheid in het merk te belichamen. Dit alles maakt Saho een energiek en levendig merk waar je geen genoeg van kunt krijgen.

Buiten, Levendig, Samen

Kernwoorden zijn buiten, samen, levendig. Buiten wordt weerspiegeld in levendige fotografie van mensen in het park, vergezeld van ondersteunende patronen. Levendigheid straalt door lachende mensen die genieten van het moment (je leeft maar één keer). Ook is ons icoon ontworpen om die levendigheid in het merk te belichamen. Dit alles maakt Saho een energiek en levendig merk waar je geen genoeg van kunt krijgen.