THE MOST WONDERFUL TIME?

Kerst roept bij velen van ons winterse beelden op. Warm bij de open haard, terwijl het buiten vriest dat het kraakt, een winterse wandeling door de bossen, sleeën en schaatsen bij een vennetje in de buurt, of een Glühwein bij een vuurkorf op een kerstmarkt. Prachtig hoe de lampjes en het vuur deze koude, donkere dagen zo gezellig en warm kunnen maken. Nostalgie! Mooie herinneringen, daar zijn we dol op met z’n allen. In de reclame wordt daar dankbaar gebruik van gemaakt. Zie de reclames van Coca-Cola, zij spelen perfect in op dat nostalgische gevoel. Wij zijn erg benieuwd hoe deze reclames er over 15 jaar uitzien. Of beter gezegd, hoe dat nostalgische gevoel van onze kinderen er dan uit ziet. Want die winterse taferelen lijken voor hun niet meer bij kerst te horen. Wij hebben gisteren het gras gemaaid! De “kids” speelden buiten, zonder jas! Blijven de mensen die nu de zon op zoeken tijdens de kerstvakantie straks thuis? En gaan de winterliefhebbers dan de sneeuw opzoeken? Niet om te skiën maar gewoon om die “ouderwetse” sfeer op te zoeken. Heeft de kerstman in 2030 nog steeds een muts? We zullen het zien! De kinderen van nu maakt het in ieder geval niets uit. Het zijn slechts ouderen die terug zullen verlangen naar vroeger. En wij? ….. Wij vinden het nog altijd “ The most wonderful time”!

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

THE MOST WONDERFUL TIME?

Kerst roept bij velen van ons winterse beelden op. Warm bij de open haard, terwijl het buiten vriest dat het kraakt, een winterse wandeling door de bossen, sleeën en schaatsen bij een vennetje in de buurt, of een Glühwein bij een vuurkorf op een kerstmarkt. Prachtig hoe de lampjes en het vuur deze koude, donkere dagen zo gezellig en warm kunnen maken. Nostalgie! Mooie herinneringen, daar zijn we dol op met z’n allen. In de reclame wordt daar dankbaar gebruik van gemaakt. Zie de reclames van Coca-Cola, zij spelen perfect in op dat nostalgische gevoel. Wij zijn erg benieuwd hoe deze reclames er over 15 jaar uitzien. Of beter gezegd, hoe dat nostalgische gevoel van onze kinderen er dan uit ziet. Want die winterse taferelen lijken voor hun niet meer bij kerst te horen. Wij hebben gisteren het gras gemaaid! De “kids” speelden buiten, zonder jas! Blijven de mensen die nu de zon op zoeken tijdens de kerstvakantie straks thuis? En gaan de winterliefhebbers dan de sneeuw opzoeken? Niet om te skiën maar gewoon om die “ouderwetse” sfeer op te zoeken. Heeft de kerstman in 2030 nog steeds een muts? We zullen het zien! De kinderen van nu maakt het in ieder geval niets uit. Het zijn slechts ouderen die terug zullen verlangen naar vroeger. En wij? ….. Wij vinden het nog altijd “ The most wonderful time”!

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

THE MOST WONDERFUL TIME?

Kerst roept bij velen van ons winterse beelden op. Warm bij de open haard, terwijl het buiten vriest dat het kraakt, een winterse wandeling door de bossen, sleeën en schaatsen bij een vennetje in de buurt, of een Glühwein bij een vuurkorf op een kerstmarkt. Prachtig hoe de lampjes en het vuur deze koude, donkere dagen zo gezellig en warm kunnen maken. Nostalgie! Mooie herinneringen, daar zijn we dol op met z’n allen. In de reclame wordt daar dankbaar gebruik van gemaakt. Zie de reclames van Coca-Cola, zij spelen perfect in op dat nostalgische gevoel. Wij zijn erg benieuwd hoe deze reclames er over 15 jaar uitzien. Of beter gezegd, hoe dat nostalgische gevoel van onze kinderen er dan uit ziet. Want die winterse taferelen lijken voor hun niet meer bij kerst te horen. Wij hebben gisteren het gras gemaaid! De “kids” speelden buiten, zonder jas! Blijven de mensen die nu de zon op zoeken tijdens de kerstvakantie straks thuis? En gaan de winterliefhebbers dan de sneeuw opzoeken? Niet om te skiën maar gewoon om die “ouderwetse” sfeer op te zoeken. Heeft de kerstman in 2030 nog steeds een muts? We zullen het zien! De kinderen van nu maakt het in ieder geval niets uit. Het zijn slechts ouderen die terug zullen verlangen naar vroeger. En wij? ….. Wij vinden het nog altijd “ The most wonderful time”!

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

COMMUNICATIEADVIES

Wil je een goed communicatieadvies en bruikbare tips ontvangen over hoe je zoveel mogelijk uit je communicatie kunt halen? Welke boodschappen je nu onbewust communiceert en hoe je kunt inspelen op de lopende veranderingen en de toekomst? Laat ons mee kijken en denken en ontvang direct een inzichtelijk advies.

COMMUNICATIEADVIES

Wil je een goed communicatieadvies en bruikbare tips ontvangen over hoe je zoveel mogelijk uit je communicatie kunt halen? Welke boodschappen je nu onbewust communiceert en hoe je kunt inspelen op de lopende veranderingen en de toekomst? Laat ons mee kijken en denken tijdens een communicatieadvies en ontvang direct een inzichtelijk advies.

WE MAKE YOUR
BUSINESS
LOOK AWESOME

WE MAKE YOUR
BUSINESS
LOOK AWESOME