VISUELE COMMUNICATIE
IS OVERAL

VISUELE COMMUNICATIE
IS OVERAL

VISUELE COMMUNICATIE
IS OVERAL

FRIET MET EEN UITJE

We gingen laatst een frietje eten in Postel, België. Wie uit het zuiden van ons land kent het niet! We waren er al een tijdje niet geweest, de sfeer is nog steeds leuk maar we misten iets. Het is inmiddels zo mooi aangelegd! Waar is het slecht onderhouden pleintje met oude versleten “frietkotten” gebleven?  Waar je in de regen met je voeten in de modder wanhopig naar een servetje zocht omdat je vingers onder de mayonaise zaten door het pakken van het frietje dat je eigenlijk niet eens kon zien? Gelukkig, dat laatste is nog steeds zo! Door de enorme bezoekersstroom was de vernieuwing waarschijnlijk noodzakelijk. Maar is de friet nu echt zo veel lekkerder dan bij ons of is het de beleving die alles lekkerder maakt?  Het primitieve, de puntzakken, de mensenmassa en de enorme klodders mayo! Het doet ons denken aan de “Pike place fish market” in Seattle, USA. Het verhaal van een kleine éénvoudige vismarkt dat op een dag besloot “World Famous” te zijn en dat daarom ook werd. Mensen van over de hele wereld komen vis kopen. Vanwege de vis? Die zal vast van hoge kwaliteit zijn maar het is de beleving waarvoor ze komen. De “crew” gooit met vis en betrekt de klanten in een ware show. Ze communiceren hun verhaal in woord en beeld. Als je s’ avonds de vis opdient heb je niet alleen een heerlijk diner, maar ook een mooi verhaal. Hetzelfde gebeurt in Postel. Je komt niet alleen een frietje eten, het is een uitje, een uitje met een verhaal.

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

FRIET MET EEN UITJE

We gingen laatst een frietje eten in Postel, België. Wie uit het zuiden van ons land kent het niet! We waren er al een tijdje niet geweest, de sfeer is nog steeds leuk maar we misten iets. Het is inmiddels zo mooi aangelegd! Waar is het slecht onderhouden pleintje met oude versleten “frietkotten” gebleven?  Waar je in de regen met je voeten in de modder wanhopig naar een servetje zocht omdat je vingers onder de mayonaise zaten door het pakken van het frietje dat je eigenlijk niet eens kon zien? Gelukkig, dat laatste is nog steeds zo! Door de enorme bezoekersstroom was de vernieuwing waarschijnlijk noodzakelijk. Maar is de friet nu echt zo veel lekkerder dan bij ons of is het de beleving die alles lekkerder maakt?  Het primitieve, de puntzakken, de mensenmassa en de enorme klodders mayo! Het doet ons denken aan de “Pike place fish market” in Seattle, USA. Het verhaal van een kleine éénvoudige vismarkt dat op een dag besloot “World Famous” te zijn en dat daarom ook werd. Mensen van over de hele wereld komen vis kopen. Vanwege de vis? Die zal vast van hoge kwaliteit zijn maar het is de beleving waarvoor ze komen. De “crew” gooit met vis en betrekt de klanten in een ware show. Ze communiceren hun verhaal in woord en beeld. Als je s’ avonds de vis opdient heb je niet alleen een heerlijk diner, maar ook een mooi verhaal. Hetzelfde gebeurt in Postel. Je komt niet alleen een frietje eten, het is een uitje, een uitje met een verhaal.

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

FRIET MET EEN UITJE

We gingen laatst een frietje eten in Postel, België. Wie uit het zuiden van ons land kent het niet! We waren er al een tijdje niet geweest, de sfeer is nog steeds leuk maar we misten iets. Het is inmiddels zo mooi aangelegd! Waar is het slecht onderhouden pleintje met oude versleten “frietkotten” gebleven?  Waar je in de regen met je voeten in de modder wanhopig naar een servetje zocht omdat je vingers onder de mayonaise zaten door het pakken van het frietje dat je eigenlijk niet eens kon zien? Gelukkig, dat laatste is nog steeds zo! Door de enorme bezoekersstroom was de vernieuwing waarschijnlijk noodzakelijk. Maar is de friet nu echt zo veel lekkerder dan bij ons of is het de beleving die alles lekkerder maakt?  Het primitieve, de puntzakken, de mensenmassa en de enorme klodders mayo! Het doet ons denken aan de “Pike place fish market” in Seattle, USA. Het verhaal van een kleine éénvoudige vismarkt dat op een dag besloot “World Famous” te zijn en dat daarom ook werd. Mensen van over de hele wereld komen vis kopen. Vanwege de vis? Die zal vast van hoge kwaliteit zijn maar het is de beleving waarvoor ze komen. De “crew” gooit met vis en betrekt de klanten in een ware show. Ze communiceren hun verhaal in woord en beeld. Als je s’ avonds de vis opdient heb je niet alleen een heerlijk diner, maar ook een mooi verhaal. Hetzelfde gebeurt in Postel. Je komt niet alleen een frietje eten, het is een uitje, een uitje met een verhaal.

Awesome & Sparkles – Visuele communicatie

COMMUNICATIEADVIES

Wil je een goed communicatieadvies en bruikbare tips ontvangen over hoe je zoveel mogelijk uit je communicatie kunt halen? Welke boodschappen je nu onbewust communiceert en hoe je kunt inspelen op de lopende veranderingen en de toekomst? Laat ons mee kijken en denken en ontvang direct een inzichtelijk advies.

COMMUNICATIEADVIES

Wil je een goed communicatieadvies en bruikbare tips ontvangen over hoe je zoveel mogelijk uit je communicatie kunt halen? Welke boodschappen je nu onbewust communiceert en hoe je kunt inspelen op de lopende veranderingen en de toekomst? Laat ons mee kijken en denken tijdens een communicatieadvies en ontvang direct een inzichtelijk advies.

WE MAKE YOUR
BUSINESS
LOOK AWESOME

WE MAKE YOUR
BUSINESS
LOOK AWESOME